Ozan Özertürk yazdı:
Volkan ağabeycim haklısın. Konumuz O 403 olduğu için böyle bir bilgi verdim.
Evet Ozan'cım Volkan'ın dediği doğrudur baktığımız zaman Travego 15'inde deposu ön tarafta , İntouro'nunda , Yeni Kasa O403'lerinde deposu ön tarafta . Ancak 1995-1996-1997-1998-1999 yılları arasında ürettiği bizim eski kasa diye tabir ettiğimiz O403'lerin Depolarının yolcu bölümü ile ayrılan bölümün ek koruma yerinin olmaması direk yangının yolcu bölümüne sıçramasına sebeb oluyormuş ( Bende büyüklerimden böyle duydum)
Şimdiki araçlarda aracın içinde yani Yolcuların olduğu bir bölümde yangın çıkmadıkça hiç bir şekilde aracın içi veya koltukların olduğu bölüm alev almıyor. (Bu konuda heralde Benden deneyimliniz yoktur çünkü Türkiyede 10-15 tane durduk yere yanan Setra S 417 varsa Yarısı Çayırağası'nda oldu)
Yangının son devresinde artık tüm koruma tertibatının eridiği anda yangın veya alevler camlardan , sac kısımın değersizleşmesinden dolayı içeri giriyor. ( Bakınız 34 EVY 64).
Yani bundan kelli anlatacağım şu idi , O403 SHD'nin o seriisinde hata vardır bunu hala kabul etmeyen sonrasında suçu telefona atan bir sürü şirket ve otobüs şoförü vardır. Benzin deposunun arkada olduğunu bildiğimiz Travego 17'lerde bile Kendi Kaptanımın bu konuyu öz be öz tanık olmasına ve konu hakkında çok sağlam bilgisi olmasına rağmen telefonların açık kalmasına izin verememiştir.
Ben size söyleyim Çayırağası VIP Turizm'in 34 EZ 9650 Plakalı aracında Telefonları Açık Bırakmak Serbesttir , Ancak 27 Ulukök 001 plakalı Travego 17'de Sadık Uncu Travego'ya güvenemediği için Telefonların Açık Kalmasına izin vermemiştir.
En doğru örnek budur , Türk halkının kulaktan dolma veya kulaktan kulağa değişik yayılan dedikoduları yüzünden birsürü hata gözardı edilmiştir .